- Zapisy na Forum odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy online, dostępny pod adresem: https://forms.gle/pcNbyQPbfhPdvWJA9.
- Udział w Forum jest odpłatny – 150 zł od osoby (cena brutto).
- Osoby niekorzystające z noclegu podczas Forum wnoszą opłatę w takiej samej wysokości (kwota ta nie jest opłatą za sam nocleg, tylko za udział w wydarzeniu, na które składają się również inne koszty).
- W podanej cenie zapewniamy Państwu udział we wszystkich sesjach merytorycznych w trakcie Forum, materiały konferencyjne, zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych, wyżywienie i przerwy kawowe. Istnieje również możliwość bezpłatnego korzystania z basenu, sauny, jacuzzi w ramach hotelowego kompleksu Aqua Center.
- Zgłoszenia na Forum przyjmowane są do dnia 7 października br. (środa).
- Koszty dojazdu do Kołobrzegu uczestnicy/uczestniczki Forum pokrywają we własnym zakresie.
- Osoby dojeżdżające na Forum własnym samochodem mają następujące opcje:
- strzeżony parking hotelowy (odległość ok. 100m od hotelu); cena: 31 zł / doba. W przypadku chęci skorzystania z tej opcji prosimy o zaznaczenie tego w formularzu zgłoszeniowym,
- miejsca parkingowe na ulicy bezpośrednio przed Hotelem w strefie płatnego parkowania (opłaty wymagane w godz. 9.00 – 18.00 w wysokości: 1-sza godz.: 2,50 zł; 2-ga godz.: 3,00 zł; 3-cia godz.: 3,60 zł; każda następna godz.: 2,5 zł),
- miejsca parkingowe poza strefą płatnego parkowania (pozostałe ulice w sąsiedztwie Hotelu).
- Z jednego samorządu zapraszamy do udziału w Forum maksymalnie 2 osoby.
- O zakwalifikowaniu do udziału w Forum decyduje kolejność wypełnienia formularza zgłoszeniowego.
- Liczba miejsc na Forum jest ograniczona.
- Informację o zakwalifikowaniu danej osoby do udziału prześlemy drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.
- W przypadku wypełnienia formularza zgłoszeniowego i zakwalifikowania danej osoby do udziału w Forum, prosimy o dokonanie wpłaty i przesłanie potwierdzenia dokonania wpłaty w ciągu 48 godzin (potwierdzenie prosimy przesłać na adres: lcieslinski@pracowniapozarzadowa.pl).
- Wpłat należy dokonywać na rachunek: 59 1240 3653 1111 0000 4189 0033 (Pracownia Pozarządowa, 75-201 Koszalin, ul. Dworcowa 2).
- W tytule przelewu proszę wpisać: „udział w Forum Pełnomocników 2020”, oraz imię i nazwisko zgłaszanej osoby/osób.
- W przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowym oraz podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury.
- W przypadku większej liczby zgłoszeń niż dostępnych miejsc, będziemy na bieżąco informować zgłaszane osoby o fakcie zakwalifikowania na Forum, bądź o znalezieniu się na liście rezerwowej.
- W przypadku zwolnienia się miejsc z listy podstawowej, zapraszać będziemy osoby z listy rezerwowej, w kolejności wynikającej z daty i godziny wypełnienia formularza zgłoszeniowego.
- Forum odbędzie się zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Na wydarzenie zapraszamy osoby bez objawów chorobowych oraz przypominamy o konieczności noszenia maseczek podczas wydarzenia (niezbędne oświadczenie będzie pobierane od uczestników/uczestniczek Forum po przybyciu do Hotelu).
Wydarzenie współfinansowane ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego