Serdecznie zapraszamy na szkolenie z prowadzenia Facebooka.

Serwisy społecznościowe są szybkim środkiem komunikacji w świecie współczesnego wolontariatu. Jak poprzez media społecznościowe odpowiednio reprezentować swoją organizację, jak pokazać z kim współpracujesz na co dzień w organizacji, oraz jak skutecznie swoich przedstawić wolontariuszy?

Czego się dowiesz na szkoleniu?

Część teoretyczna 11:00-13:00

Jak wykorzystać serwisy społecznościowe w celu podniesienia świadomości ludzi o naszej organizacji oraz inicjowania różnych akcji, wydarzeń. Jak nasza obecność w sieci ma wpływ na nasz wizerunek i kontakty, a także innych użytkowników serwisów społecznościowych. Jak pokazać swoją grupę wolontariuszy?

Jak prawidłowo prowadzić komunikację swojej organizacji/wolontariuszy na Facebook’u. Dobre praktyki, złe nawyki.

Część praktyczna 13:30-15:30 (w razie potrzeby możemy zostać z Wami dłużej)

Napotykasz na problemy? Nie radzisz sobie z czymś? Nie masz pomysłów na posty?

Zabierz ze sobą komputer - na bieżąco będziemy robić ocenę profilu (jeżeli wcześniej wyślesz adres swojego fanpage do weryfikacji).

Zgłoś się już dzisiaj - liczba miejsc ograniczona! (max 15 osób)

KIEDY: 23.07 wtorek godz. 11:00-15:30

MIEJSCE: Pracownia Pozarządowa ul. Dworcowa 2 Koszalin

DLA KOGO: koordynatorzy wolontariatu

Szkolenie poprowadzi Marzena Tkaczyk - specjalistka ds. mediów społecznościowych

ZAPISY NA SZKOLENIE: LINK