Akademia Liderów III Wieku to program wsparcia liderów lokalnych w wieku 60+, którzy działają na rzecz rozwoju swojej społeczności.
Udział w Akademii pozwoli na rozwój umiejętności, świadomości i kontaktów pomocnych do efektywniejszego działania.
Akademia to trzy dwudniowe zjazdy dające komfort pracy w małej 10-osobowej grupie. Pomiędzy zjazdami i po nich uczestnicy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne opiekunów.
Zjazd nr 1 – JA JAKO LIDER 15-16 października
Pierwszy zjazd będzie poświęcony rozwojowi kompetencji osobistych i przywódczych uczestników oraz wzrostowi ich świadomości liderskiej. ⭐ Kim jest lider? ⭐ Lider a menager ⭐ Jakim liderem jestem? ⭐ Największe wyzwania liderów? ⭐ Jaka jest moja misja? ⭐ Jakie mam mocne strony?Zjazd nr 2 – MÓJ ZESPÓŁ 5-6 listopada
Drugi blok rozwija umiejętności budowania zespołu skupionego wokół wspólnego celu. ⭐ Zarządzanie zespołem delegowanie zadań ⭐ planowanie strategiczne ⭐ analiza SWOT ⭐ motywowanie ⭐ rozwiązywanie konfliktów rozbudowa zespołuZjazd nr 3 – MOJE OTOCZENIE 26-27 listopada
Ostatni zjazd będzie w pełni poświęcony współpracy z otoczeniem zewnętrznym. ⭐ promocja działań ⭐ komunikowanie z otoczeniem ⭐ współpraca z władzą lokalną ⭐ realizacja misji ⭐ promocja ⭐ pozyskiwanie partnerów i sponsorówWszystkie zjazdy odbywać się będą w ośrodku „Młyn nad Starą Regą” w Tarnowie k/ Łobza. Zostanie zorganizowane wsparcie w dojeżdzie między dworcem a ośrodkiem.
Udział w Akademii jest bezpłatny. Na zgłoszenia czekamy do 26 września – można je przesłać korzystając z formularza internetowego dostępnego TUTAJ lub formularza w wersji word : ZAŁĄCZNIK - FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, komisja wybierze 10 osób, które wezmą udział w Akademii.Szczegółowych informacji o Akademii udziela Łukasz Cieśliński – tel. 609 144 511, lcieslinski@pracowniapozarzadowa.pl.
.