Akademia Liderów III Wieku to program wsparcia liderów lokalnych w wieku 60+, którzy działają na rzecz rozwoju swojej społeczności.

Udział w Akademii pozwoli na rozwój umiejętności, świadomości i kontaktów pomocnych do efektywniejszego działania.

Akademia to trzy dwudniowe zjazdy dające komfort pracy w małej 10-osobowej grupie. Pomiędzy zjazdami i po nich uczestnicy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne opiekunów.

Zjazd nr 1 – JA JAKO LIDER 15-16 października

Pierwszy zjazd będzie poświęcony rozwojowi kompetencji osobistych i przywódczych uczestników oraz wzrostowi ich świadomości liderskiej. ⭐ Kim jest lider? ⭐  Lider a menager  ⭐ Jakim liderem jestem?  ⭐ Największe wyzwania liderów? ⭐  Jaka jest moja misja?  ⭐  Jakie mam mocne strony?  

 Zjazd nr 2 – MÓJ ZESPÓŁ 5-6 listopada

Drugi blok rozwija umiejętności budowania zespołu skupionego wokół wspólnego celu. ⭐ Zarządzanie zespołem  delegowanie zadań ⭐  planowanie strategiczne  ⭐ analiza SWOT  ⭐ motywowanie ⭐ rozwiązywanie konfliktów   rozbudowa zespołu

Zjazd nr 3 – MOJE OTOCZENIE 26-27 listopada

Ostatni zjazd będzie w pełni poświęcony współpracy z otoczeniem zewnętrznym. ⭐  promocja działań   ⭐   komunikowanie z otoczeniem  ⭐   współpraca z władzą lokalną  ⭐   realizacja misji  ⭐  promocja  ⭐   pozyskiwanie partnerów i sponsorów  

Wszystkie zjazdy odbywać się będą w ośrodku „Młyn nad Starą Regą” w Tarnowie k/ Łobza. Zostanie zorganizowane wsparcie w dojeżdzie między dworcem a ośrodkiem.

Udział w Akademii jest bezpłatny. Na zgłoszenia czekamy do 26 września – można je przesłać korzystając z formularza internetowego dostępnego TUTAJ  lub formularza w wersji word : ZAŁĄCZNIK - FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, komisja wybierze 10 osób, które wezmą udział w Akademii.

Szczegółowych informacji o Akademii udziela Łukasz Cieśliński – tel. 609 144 511, lcieslinski@pracowniapozarzadowa.pl.

.