- 30 PAŹDZIERNIKA (PIĄTEK), GODZ.: 10.00 – 11.30
- 3 LISTOPADA (WTOREK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 16 LISTOPADA – PONIEDZIAŁEK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z nich do wyboru)
- 5 LISTOPADA (CZWARTEK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 26 LISTOPADA – CZWARTEK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z nich do wyboru)
- 9 LISTOPADA (PONIEDZIAŁEK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 20 LISTOPADA – PIĄTEK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z nich do wyboru)
- 12 LISTOPADA (CZWARTEK), GODZ.: 10.00 – 11.30
- 16 LISTOPADA (PONIEDZIAŁEK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 3 LISTOPADA – WTOREK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z terminów do wyboru)
- 18 LISTOPADA (ŚRODA), GODZ.: 10.00 – 11.30
- 20 LISTOPADA (PIĄTEK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 9 LISTOPADA – PONIEDZIAŁEK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z nich do wyboru)
- 24 LISTOPADA (ŚRODA), GODZ.: 10.30 – 12.00
- 26 LISTOPADA (CZWARTEK), GODZ.: 10.00 – 11.30 (LUB 5 LISTOPADA – CZWARTEK, GODZ. 10.00 – 11.30; ten sam temat organizowany w 2 terminach – jeden z nich do wyboru)
- Zapisy na Forum odbywają się poprzez formularz zgłoszeniowy on-line, dostępny TUTAJ.
- Jeśli z jednego Urzędu w Forum będzie chciała uczestniczyć więcej niż jedna osoba, każda z nich musi oddzielnie wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz wskazać sesje, w których deklaruje swój udział (może wskazać ich dowolną liczbę, od 1 do 8). Na adresy osób, które wypełnią formularz zgłoszeniowy będą przesyłane informacje umożliwiające logowanie się na daną sesję.
- Z jednego Urzędu w sesjach w ramach Forum może uczestniczyć dowolna liczba osób, pod warunkiem dostępności miejsc w danej sesji.
- Opłata za udział w Forum wnoszona przez Urząd jest stała, niezależnie od liczby zgłoszonych osób oraz liczby sesji, w których będą uczestniczyć te osoby.
- W podanej cenie zapewniamy Państwu dostęp do udziału we wszystkich sesjach w trakcie Forum oraz komplet materiałów.
- W przypadku potwierdzenia i opłacenia swojego udziału w Forum i jednocześnie braku możliwości udziału w którejś z zadeklarowanych sesji, zapisana osoba otrzyma komplet materiałów z danej sesji.
- Informację o zakwalifikowaniu danej osoby do udziału prześlemy drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.
- W przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zgłoszeniowym oraz podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury (dla danego urzędu wystawimy jedną fakturę, niezależnie od liczby zgłoszonych osób z tego urzędu).
- W przypadku wypełnienia formularza zgłoszeniowego i zakwalifikowania danej osoby do udziału w Forum, na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym przesłana zostanie faktura i/lub karta zgłoszenia na Forum.
- Wpłat należy dokonywać na rachunek: 59 1240 3653 1111 0000 4189 0033 (Pracownia Pozarządowa, 75-201 Koszalin, ul. Dworcowa 2).
- W tytule przelewu należy wpisać: „udział w Forum Pełnomocników 2020”, oraz nazwę odbiorcy faktury.

Wydarzenie współfinansowane ze środków otrzymanych z budżetu Województwa Zachodniopomorskiego